donderdag 27 september 2012

FIMO MINIATUREN




Ja hoor! Zo schrijf ik over regen en kou en zo schijnt het zonnetje weer volop!
Niet dat ik dat erg vind hoor! Heerlijk even buiten geweest.
In de paardenstallen liep de wind vast en was het zelfs 30 graden!
Helemaal niet verkeerd!
Vandaag heb ik maar eens voor de verandering een breiwerkje opgezet.
Een baby vestje voor een lieve vriendin.
Gisteren was ik natuurlijk ook nog even met Fimo klei aan het
boetseren. ik moet je zeggen dat dat mini spul maken niet meevalt!
Wat een gepriegel! Ik had nog nooit eerder gewerkt met Fimo.
Gelukkig staan er een hoop tutorials op Youtube.
Uiteindelijk is het wel aardig geworden.

Ik heb me ook nog even bezig gehouden met Pinterest.
Ik heb een account aangemaakt en nu nog foto's oploaden.
Als ik even tijd heb!! Hi hi!!

Lieve groetjes uit een zonovergoten Noorwegen!

Juliëtte



EEN KLEIN ROZEN TAARTJE.
STAAT WEL EEN BEETJE SCHEEF OP DE FOTO.



INMIDDELS IS DE SLAGER OOK LANS GEWEEST.
GEROOKTE HAM, BLOEDWORST EN EEN ROOKWORST.

OP DE GEDEKTE TAFEL

24 opmerkingen:

  1. Mmmm ziet er lekker uit :) , het lijkt me inderdaad een heel erg gepriegel, maar mooi is het wel geworden!!!.

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch gedaan, net of er echt eten op de tafel ligt.
    Het prepareren was misschien gepriegel, maar het is prachtig!!
    Nog een gezellige avond, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel erg leuk hoor zelf je poppenhuis maken, ik heb me eigen poppenhuis van vroeger nog heb er wel eens aan gedacht deze op te knappen maar ja waar haal ik dan die tijd weer vandaan. Maar met jou mooie spulletjes begint het wel te kriebelen hoor.
    Geniet van het mooie weer daar hier is het slecht heel slecht zelfs de regen komt met bakken uit de lucht.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig taartje en die vleeswaren PRACHTIG Lieve Groet Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan die etenswaren...en ja waar zouden we zijn zonder internet...om af te kijken;0
    dan zou je het waarschijnlijk ook net zo goed zo mooi gemaakt hebben !!
    Pas maart op met Pinterest...da's erg verslavend, en daar komen zoveel ideetjes voorbij..die je dan pint om ooit te maken, dat je wel 150 mag worden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe krijg je het zo mooi voor elkaar? Gepriegel is het zeker.
    Het poppenhuis gaat steeds meer leven!
    Een mooie dag verder!

    Lieve groet,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er net echt uit,Juliëtte.
    Erg goed gemaakt de worst en andere vleeswaren.
    ja,ik hoor van meer mensen,dat Pinterest zo leuk is.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er wel aardig uit?? het ziet er super uit.

    groetjes cis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat heb je enorm mooi gemaakt zeg, en heerlijk nog even die warme temperaturen buiten als het niet regent
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Juliette, wat een prachtig taartje is het geworden en de worst ziet er ook al zo smakelijk uit , ja het is een heel gepriegel :), maar het was het zeker waard.
    Het ziet er superrrr gezellig uit op de keukentafel !!
    Geniet van de zon, wij hebben de regen en kou nu hier hahahh !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het weer nu zo aangenaam is.
    Lekker dat je even kunt genieten van de zon.
    Je taartje is goed gelukt hoor, je zou er toch zo in bijten.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow!!!!!Juliette your dolls' house is becoming more and more beautiful! The kitchen is so lovely and the little cake is fantastic.
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh maar dat ziet er heel erg lekker uit
    allemaal Juliëtte, zo schattig dat mini
    taartjes. En vooral de verschillende
    worstsoorten echt heel knap gemaakt.
    En dan nog zoooooo klein allemaal, SUPER!!!

    Geniet van het heerlijke weer dat je nu hebt,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. .....En telkens wordt het interieurtje....leuker en leuker.....en het komt helemaal tot leven!!!
    Knap gedaan!!!
    Jij krijgt en hebt onder alle weersomstandigheden inspiratie.

    Fijne avond en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. niet van echt te onderscheiden!!
    hier was het vandaag ook heerlijk weer, heb lekker in de tuin kunnen werken
    en buiten thee gedronken:)
    sinds kort zit ik ook op pinterest, maar helaas nog geen tijd gevonden om er zelf fotos op te zetten, wie weet kom ik je daar nog tegen:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Meisie toch wat ziet dit er heerlijk en bovendien
    ontzettend snoezig uit...!
    Die taartjes en dan het worstje...het water loopt me
    in de mond hahaha...
    Juliette jij kunt er wat van hoor...

    Lieverd ik wens je een mooi week-end,
    Marijke

    p.s..Wat heerlijk dat je nu voor Sophie in de
    breipennen klimt..ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hihi geweldig gedaan,je denkt ook overal aan he,echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volgens mij zou je zelf wel tutorials kunnen geven. Zo mooi dat dit gemaakt is. Fijn weekend. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou Juliette, je hebt wel eer van je werk, ze zien er uit om op te eten.
    Gezellige avond lieve groet nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dear Juliette,

    You are very gifted on this particular craft as well! I am amazed by your works in miniature art - sincerely- Everything looks so real!

    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Juliette sei bravissima,
    le tue piccole cose sembrano così reali,
    dettagli e ambientazioni perfette, complimenti
    Love Susy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het werken met fimo gaat je goed af. Het ziet er zo echt uit, je zou er zo in willen bijten. Het poppenhuis wordt prachtig. Fijne zondag,lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Juliette,

    Ik dacht al waar blijven de miniroosjes voor het poppenhuis. Deze taartjes zien er leuk uit!Gezellig dat jij ook vaak in de paardenstal zit, net als ik alleen zitten we ver van elkaar.

    Toedelsss lieve schat, (grapje!)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte