zondag 12 mei 2013

24 jaar!

Nee, dat is niet mijn leeftijd!
Maar vandaag is het niet alleen Moederdag, maar zijn Marcel
en ik ook 24 jaar getrouwd!
Waar blijft de tijd!
En ik ben nog altijd even gek op mijn liefje als 24 jaar geleden!
We doen er niet veel aan hoor! Vandaag gaat Aurora, sushi voor ons maken.
Heerlijk!
Ze is thuis en blijft nu ook voorlopig thuis.
Maandag gaan we haar spullen ophalen uit Oslo, want ze heeft hier een
nieuwe baan gevonden.
Niet meer in de paardensport, maar daar wil ze op eigen kracht mee
verder gaan.
Dat betekend voor mij dat ik weer mee ga op wedstrijden en zo.
Haar belevingen kunnen jullie vanaf nu weer lezen op haar eigen blog. http://auroravd.blogspot.no/

Larissa zit nog vol in haar examens.
Maar die komt ook eind van de maand thuis voor de zomervakantie.

Zoals beloofd zou ik jullie aan onze pony's voorstellen.

Gisteren waren we even mennen met onze Noorse Fjorden merrie, Soria .
Ze is een heel lief, knuffelige dame die toch ook de koppigheid van een
Fjord in zich heeft.
Maar zo super lief is voor de wagen.




Oh, Marcel en ik zien er niet op ons zondags uit, maar we waren druk
bezig op de boerderij.
Aurora en ik hebben ook nog even plantjes gehaald voor onze trouwdag.
Daarbij kocht ik ook twee vaste planten.
Namelijk een  Hortensia pink Annabelle.
En een mooie zacht roze pioenroos.




Nu maar hopen dat ze net zo mooi in de bloei gaan als op deze (internet)foto's.
Verder kochten we nog veel eenjarigen.
Maar die laat ik volgende keer nog wel eens zien.
Nu ga ik ze even planten.....in de regen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!

Liefs, Juliëtte



27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat een leuke foto's allemaal en een prachtige pony. Heerlijk dat jullie dochters weer thuiskomen. De foto's van de planten zijn veelbelovend. Fijne dag! Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag meis!!!!!

    Sushi ...... lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Juliëtte en ik wens jullie nog heel veel geluk samen met jullie gezin! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Geniet van de sushi, alleen al een verwennerij dat het door je dochter klaargemaakt wordt, heerlijk!

    fijne zondag,
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Teillä on kaunis poni ja hänellä hyvät värit. Hurmaavia kukkia olet hankkinut.
    Sinulle ja miehellesi toivotan ihanaa yhteistä elämää siellä upeissa Norjan maisemissa. Usein on kylmää vaan olkoon teidän rakkaus lämpönä elämässänne.
    Halauksin sirkkis ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag, wat heerlijk dat je dochter weer thuis komt wonen. Fijne Moederdag
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag. Blijft toch altijd een bijzondere dankbare dag. Geniet ervan samen met je gezin.
    Wat een mooi pony hebben jullie! Lijkt me heerlijk zo rond te rijden.
    Heb ik iets gemist dat Aurora thuis komt wonen? Ik dacht dat ze een baan in Noorwegen had gekregen?
    In elk geval een mooie zondag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van een heerlijke dag !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Juliëtte, hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag !!!!!
    Wat is Soria een prachtig paard, lijkt me heerlijk op zo´n wagen door de mooie omgeving te rijden :)
    Nog een hele fijne dag !!!

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Juliëtte, Gefeliciteerd met jullie 24ste trouwdag, geniet er lekker van dat er gekookt wordt voor jullie vandaag! Gezellig dat de meiden weer een beetje thuis komen, dat is beter dan dat je er steeds afscheid van moet nemen hè ;-). Prachtige paarden hoor, jullie staan er mooi op!

    Kijk even in je mail -)

    Lieve groetjes en een fijne zondag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd en wauw he wat een prachtige paarden,geniet van deze dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte met jullie trouwdag...
    Wat ziet het er mooi uit, jullie samen met jullie lieve Fjord.
    De achtergrond van de bergen is zo mooi..en daar zitten jullie
    gewoon tussenin...

    Fijne dag nog en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met jullie 24ste huwelijksdag. Fijn he als je het samen zo goed hebt. Wij zijn dit jaar 38 jaar samen en ik heb net voor nog 38 jaar bijgetekend :) De pony is prachtig. Heerlijk om zelf met paard en wagen op pad te kunnen. Ik wens jullie een gezellig dag met elkaar en eet smakelijk voor straks.

    Lieve groeten van Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd, prachtige pony, en wat een mooie foto van jullie samen op de wagen.
    Geniet van elkaar en van die lekkere maaltijd.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke fjord! Jullie kunnen zo weer naar het stadhuis in de paardenwagen!

    Fijne zondag,

    groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met jullie huwelijksverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind Noorse Fjordenpaardjes wel zo mooi.
    Ook vanwege de kleur.
    Mooie foto's.
    Dus je bent ook al met het voorjaar bezig.
    Ja,eindelijk kan het.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. !!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!!! en mooi paardje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy Anniversary to you both, stunning photo of your horse and the breathtaking scenery , I love your pretty plants too
    Happy Days my friend
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HAPPY ANNIVERSARY!!!! Such beautiful the photos of the horse and the flowers are marvelluous.
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeee lieverd van harte met jullie 24 jaar
    huwelijk, en heerlijk te lezen dat je nog
    steeds net zoveel van je kereltje houd
    Op naar de volgende 24 jaar zou ik zeggen.

    En wat een PRACHTIG paard is dit zeg,
    echt een schoonheid. Geweldig ook deze
    foto jullie zo samen op de wagen.
    En heerlijk dat jullie dochter weer
    thuis komt wonen, gezellig vooral.

    geniet van een heerlijke week,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Juliette,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Wat een prachtig paard...ze heeft iets heel liefs.
    Het lijkt me heerlijk even zo met paard en wagen er op uit.
    Wat leuk dat je dochter aan paardensport doet..

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie 24 jarig huwelijk. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dear Juliette!

    I sincerely congratulate you and Marcel on your "24th Anniversary of Your Wedding". You look amazing together!

    I wish you a long and prosperous marriage life ahead!
    Be happy always!


    I love your Soria's pictures too! Can I use the first picture for stitching her in other vintage postcard?

    Additionally, I have become a follower of Aurora's Blog! Her horse pictures are amazing too!

    With my best wishes to you and to your family!
    Nurdan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Juliëtte en Marcel, alsnog van harte gefeliciteerd!
    Dat paardje van jullie is zo een lieverd.
    Je gekochte pioenroos is een perfecte keuze, mooi.
    Dit wordt genieten ...
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en wat leuk zo samen op paard en wagen.....lijkt mij geweldig....en prachtige bloemen....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hadden! Prachtige fotos!
    Een fijn weekend!
    hugs,Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goedemorgen lief snoezeltje,

    Van harte gefeliciteerd met jullie
    24-jarig huwelijk...
    En wat fijn om te lezen dat Marcel
    en jij nog zo gek op elkaar zijn...!
    Super hoor...

    En ja dan jullie paard Soria...wauw
    wat een beeldschoon paard is dit zeg!
    Wat leuk dat je ons haar laat zien.

    Je dochters straks alle twee thuis..
    het gezinnetje is straks weer heerlijk compleet,
    lekker tuttebellen met je meisies..

    Lief snoezeltje..ik wens je een mooie dag!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte