vrijdag 26 oktober 2012

100 VOLGERS EN GIVE AWAY






De teller staat op honderd volgers!
Dus zoals beloofd, tijd voor de give away!
Bij deze natuurlijk een warm welkom voor de nieuwe volgers!
Gezellig dat jullie ook af en toe eens op mijn blog kijken!
Ik heb nooit geweten dat bloggen zo leuk kon zijn!
Ik heb heel wat lieve mensen op deze manier leren kennen!
En ik zou het niet meer willen missen!
Voor deze give away heb ik een aantal zelf gemaakte spulletjes uitgekozen.
Zo zit er voor iedereen misschien wat bij!
Het enigste wat je moet doen is een berichtje hier achterlaten!
Vermeld hierbij het nummer van je voorkeur.
Je moet natuurlijk wel volger zijn om te kunnen meedoen.
En met een linkje op je blog maak je me ook heel blij. (onderste foto)
De give away loopt tot 14 november!

Sorry, voor de slechte, scheve foto's!
Ik kan jullie garanderen dat alles recht gemaakt is hoor!

Terwijl hier weer een dik pak sneeuw is gevallen, zit ik nog druk te werken
aan de poppenjurk voor het paspopje.
Ik hoop jullie snel  foto's te laten zien!
Ik wens jullie bij deze een heel fijn weekend!!

Liefs, Juliëtte



Nummer 1 bestaat uit een gehaakt setje van kerstboom ornamentjes.
Je krijgt 4 hartjes, 4 zilveren sneeuwvlokjes, 4 witte sneeuwvlokjes , 4 ijspegeltjes, 1 kerstengel
en lavendel kussentjes van Tilda stofjes. Ik zal de gehaakte ornamentjes, voor verzending in model maken, met suikerwater.


Nr. 2 is een patchwork kussenhoesje van allerlei kerststofjes. De vulling moet je zelf verzorgen.


 Nr. 3 is een geborduurd kussenhoesje in de kleuren zwart,wit. ook hier moet je zelf de vulling verzorgen.



Nr 4 is ook een geborduurd kussenhoesje.
De kussentjes hebben een klein formaat.




46 opmerkingen:

  1. jeetje van harte gefeliesss zeg, je hebt dan ook een prachtig blog en je reactie's zijn ook altijd even lief, nu heb ik pas op mijn blog geschreven dat ik een tijdje niet meer mee doe ivm best al een aantal prijzen her en der hihi, maarre als er nou niemand meedoet voor al deze gave dingen( wat ik dus absoluut niet kan voorstellen bij je) dan is die koe ♥ wel heel erg gaaf, past prachtig bij mijn spullekes

    en ik ga natuurlijk een linkie plaatsen voor je
    lieve groet en op naar de 125 ha ha

    jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Juliette;

    Congrats on having 100 followers and your lovely giveaway!
    Home made goodies look just perfect!

    If you count me, I am definitely in :)

    Greetings and hugs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat jij en anderen veel plezier beleven aan jou blogposten met creativiteiten en foto's uit een mooie woonomgeving met haar prachtige ruige natuur daar getuigen je vele berichten van, die telkens weer beantwoord worden door aardige reacties van volgers.

    Fijn om te lezen dat bloggen jou zoveel plezier geeft.

    Ik wens allen die een kansje wagen voor deze leuke give away veel succes!!

    En voor jou Juliëtte een fijn weekeind!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Juliëtte met je 100 volgers!!!♥
    Als trouwe volger van je doe ik heel graag mee
    aan deze prachtige give-away en gaat mijn keuze naar nr 3.
    Een fijn winters weekend,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaa ik doe graag mee en dan voor nummer 3 ,super hoor,succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Juliette, congratulations!!!!Your giveaway is wonderful and i enter for it! I' ll put your banner in my blog.
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give waar heb je zeg zo mooi alles zelf gemaakt zeer smaakvol hoor en ja ik wil heel graag meedoen en het liefst voor give waar nr 3 echt ik vind hem zo leuk. Volgen doe ik je al een poosje, wil je uitnodigen eens een kijkje op mijn blog te nemen ik heb ook een give away misschien vind je het wel leuk ook een gokje te wagen. Ik wens je een heel fijn weekend lekker sneeuwballen gooien? Hier koud en sneeuw voorspeld als je niet de deur uit moet vind ik het geweldig. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away ;) en super dat je al op de 100 volgsters zit.
    Graag doe ik mee voor no.4 het kussensloop met schildpadje erop .
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd !!!..wat een boel leuks zeg.....fijn weekend...ik kies nr 1....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je 100 volgers.
    En ik vind het kerststoffenhoesje no.2 heel leuk.
    Wat heb je het allemaal mooi gemaakt,zeg.

    Dus er ligt wederom sneeuw bij je.
    Je tuimelt steeds van de herfst naar de winter dus.


    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig toch om te zien dat iedereen weer een andere smaak heeft en dat iedereen weer voor wat anders kiest. Ik ga voor de gehaakte spulletjes. Zo mooi kan ik echt niet haken, dus wie weet win ik ze wel. Succes met je give away.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. !!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!!

    Je staat natuurlijk al op mijn blog. Heb je nix aan want je hebt veeeel meer volgers.

    !!!!! Op naar de 200 !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. !!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!!!

    Link staat al op mijn blog. Zal wel wat weggezakt zijn. Heb je ook niet nodig. Ik heb niet zoveel volgers.

    Op naar de 200.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren ben ik n.a.v. een tip van mijn vriendin eens op je blog gaan kijken. En maar meteen volger geworden..., ik denk dat ik precies nummer 100 ben!
    Ik was wel een tijdje zoet om alles te bekijken op je blog, wat een prachtige dingen allemaal.. En dan al die natuurfoto's, wow... schitterend. Maar ik besef dat het niet altijd mee zal vallen om overal ver vandaan te wonen en het omgaan met de koude moet je denk ik ook wel leren..
    Je idee van het paspopje vind ik heel leuk, dat ga ik zelf ook proberen.
    Ik doe graag mee met je give away. Ik vind al je kussentjes prachtig, maar nummertje 3 zou het beste in m'n interieur passen..
    Volgende week ga ik nog even je blog promoten en meteen je give away vermelden.

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je honderste volger!
    Het bloggen is inderdaad heel leuk!
    Een leuke give-away! Ik doe graag mee met nr. 3 en zet een link op mijn blog.

    Een mooi weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulazioni!Adesso sono 101!Partecipo volentieri!Ho messo il banner nel mio blog!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk ben ik volger geworden, ik ben nog niet zo goed in het bloggen maar ik ga zeker aan de slag om een link van je op mijn blog te zetten, misschien vind je het ook leuk en met jou meerdere om ook mij te volgen. Mijn blog heet my lovely pink home, verder wens ik heel veel succes en dat er nog maar heel veel volgers bij mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je honderdste volger JuLiette. Wat heb je een mooie giveaway. Ik wil ook graag meedoen en ik ben al heeeeel lang je volger.. Als ik mag kiezen, het kussenovertrekje nr twee vind ik prachtig.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HOERAAAAAAAA van harte lieve Juliëtte met je
    inmiddels 102 volgers, je gaat als een speer!!!
    Wat een leuke Give-Away, prachtig al die
    zelf gemaakte mooie spulletjes.

    Ook ik wil graag een gokje wagen en vind nr: 1
    helemaal geweldig!!!

    Wat heerlijk bij jullie al een dik pak sneeuw,
    en ik ben heel benieuwd hoe je paspop jurkje
    gaat worden. Jou kennende zal het zeker weer
    een SCHOONHEID worden...

    Heel fijn weekend,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciflapstaart!! Goed hoor. Ik blijf maar steken op 54 volgers, maar heb wel veel kijkers van over de hele wereld :-))) xxx Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. We'll done on 100 followers, I like number 1. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha die Juliette, 100 volgers! Gefeliciteerd! Poeh dat duurt bij mij nog even hoor. Ik doe graag mee met je give away. Je hebt weer zulke leuke dingen. Kiezen is moeilijk hoor. Mmmmm..... ik zou dan kiezen voor nr 1. Succes met de give away. Ik zet een linkje op mijn blog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Juliëtte,

    Gefeliciteerd met je 100 volgers. Wat heb je veel prachtige dingen gemaakt.... bijna te mooi om weg te geven :)

    Ik wens je een fijn weekend toe,

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo juliette,
    Van harte gefeliciteerd met je 100, nee 102 volgers!!Op naar de 200. Prachtige give away's,
    moeilijk om te kiezen, zucht zucht!! Maar ik waag een kansje en ga voor nr 1, ik kan niet goed haken en ik vind het geweldig al die gehaakte spulletjes. Ik zet een linkje op mijn blog hoor!!
    Heerlijk dat er al sneeuw ligt bij jullie.
    Succes met je give away.
    Fijne avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Juliette, van harte gefeliciteerd met 102 volgers !!!!!
    De kadootjes zijn allemaal even leuk, maar ik zou toch nummertje 3 kiezen, als ik zou winnen :)
    Op mijn Blog heb ik al een link geplaatst.
    Voor jou een fijne zondag !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk voor je!! 100 volgers, ik wil ook graag meedoen en ga voor nummer 3, het zwart-witte...
    Ik kan alleen geen linkje plaatsen, blogger werkt niet meer mee met de linkjes in de zijbalk...:(

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dag Julliëtte,

    Dat zwart/witte hart is erg mooi. Geweldig dat je dat allemaal zelf kunt maken.

    Groet,

    Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hej Juliëtte, gefeliciteerd met de 100 volgers. Je pakt behoorlijk uit, met zoveel leuke zelfgemaakte spulletjes. Mag ik meedoen voor de drie. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen Juliette,

    Gefeliciteerd,die taartjes zien er smakelijk uit.Ik doe niet zo snel mee aan give aways maar jij brent het wel heel erg verleidelijk, dus doe ik mee en zeg nr.3.

    Ik neem ook graag je patroontje van het paspopje over,want ik heb er een ideetje mee. dank je wel alvast.

    fijne week in de herfstsneeuw..hier valt de regen met bakken op het moment, en hebben we daardoor zelfs een lekkage...


    liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie give-away heb je zeg en zoveel keuze...
    ik doe niet mee deze keer, heb net 2x gewonnen en vind
    dat anderen dan nu ook een kans moeten krijgen.
    Gefeliciteerd met al je volgers!!!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hello Juliette
    How wonderful congratulations, you have made some very pretty things
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik doe graag mee met je give away en vind het kussenhoesje met de koeien er op erg mooi. Ik ga voor nr 3.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 2 Numaralı patchwork çalışmanıza bayıldım.
    Bloğunuz da çok güzel,sizi kutlarım!
    Sevgilerimle!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige giveaway! Ik ben een nieuwe volger en je give away staat op mijn blog. Mijn voorkeur is nummer 3 (maar 2 is ook prachtig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. proficiat zeg, ik val helemaal voor nummer 3 - die roept een heleboel Zwitserse herinneringen bij me op! x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is zo leuk 100 volgers! Ook ik heb net een giva away gedaan ivm 100 volgers, hij is afgelopen maar er komt er vast wel 1 weer. Maar ik doe heel graag mee voor nr 3, wat een schatje! Helemaal mijn kleur en smaak! Ik zal een linkje op mijn blog zetten hoor en ik ben net je volger geworden! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like No.4.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Juliette

    Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers!!

    Heel leuke give away, mijn voorkeur is nr 3 en jajaja ik doe mee...

    Ik zet nu meteen een linkje op mijn blog.

    Fijne week nog
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. What's a wonderful giveaway, Juliette! I want to take part too and like your Nr.3 most of all:)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo,

    Nog zo'n leuke blog, waar blijven jullie de ideetjes toch halen. En wat een leuk give a way. Natuurlijk doe ik daar graag aan mee. Jammer genoeg heb ik geen blog, dus ik kan geen linkje plaatsen. En als ik toch mag kiezen, n° 2 zou leuk zijn, maar nummer 1 is ook heel leuk en eigenlijk is nu 3 ook wel schattig, dus ik waag mijn kans maar voor alle 3, als dat tenminste mag. Indien dat niet kan, dan gaat mijn voorkeur dus naar n° 2.

    En o ja, natuurlijk ben ik volger geworden. Zalig lekker weg dromen bij jouw blog. Hartelijk dank om het met ons te willen delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dear Juliette,congratulations on your 100 followers :)wonderful giveaway
    I love no 1 the angel is beautiful love julie Xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Superleuk!

    Dikke proficiat alvast! Ik doe graag mee voor het koetje :D

    Ps: Ik heb ook een give away.. Wie weet kan je iets winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de valreep wil ik nog wel een kansje wagen. Ik vind 1 en 3 leuk.
      Groetjes, Ans

      Verwijderen
  43. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd! Ik wil heel graag meedoen! :)
    Ik kies nr 2.
    Ik zet nog een link op mijn blog:
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte