maandag 29 oktober 2012

KANTEN POPPENJURK

Wat een hoop reacties heb ik al gehad op mijn give-away.
Altijd fijn om te weten dat het in de smaak valt!
Ik vind het ook altijd erg leuk om te doen!

Dit hele weekend ben ik een beetje in huis bezig geweest.
Schoonmaken, opruimen en dat soort klusjes!
Maar natuurlijk ook nog wat geknutseld.
De paspop met de gehaakte jurk in combinatie met antiek kant, is klaar.
Ik heb het popje een plaatsje gegeven in onze slaapkamer, op de apotheker kast.
Ik zit al te popelen om nog zo'n popje te maken maar dan in het wit.
De witte wc rol houder heb ik zaterdag gekocht.
Heel verslavend, dit!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!!

Veel liefs, Juliëtte



 Eigenlijk is het een losse rok met een jasje.


31 opmerkingen:

  1. Ik vind dit toch weer een leuk idee zeg !!
    Heb zelf niet veel van dit soort mooie spulletjes en ik ben meer een breister,lekkere dikke truien en jassen...
    Maar alles met poppen en het maken van die mooie spulletjes lees ik ltijd met veel bewondering,het is me toch een gepriegel hé,zou ik te ongeduldig zijn ?? haha

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is gewoon prachtig, Juliëtte!!
    Staat heel stijlvol!
    Nog een gezellige dag,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Juliette,

    Nu is ie helemaal af,Echt geweldig mooi geworden.Het jurkje lijkt veel op de jurkjes die mijn vriendinnen maken en ik voor de pop sarah heb gemaakt. Wat is het leuk om met antiek kant en haakwerk ertussen te combineren hè?
    Heel stijlvol en prachtig met die hanger.

    liefsss


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is PRACHTIGGGGGGG♥ wat kun je dat toch mooi zeg ( zucht) ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Juliette, wat je toch van eenvoudige dingen zoiets leuks kan maken. Zo knap.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Juliëtte..♥
    Dit heb je PRACHTIG ♥ gemaakt ..;)
    Lijkt me een heel haakwerkje♥ zo te zien..♥
    Fijne week♥ Lieve♥ groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mannekiini sai päälleen upean pitsimekon. Todella kaunisvaate. Mukavaa viikkoa sinulle.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij was weer creatief bezig zoals altijd.
    Je hebt het er maar druk mee.....

    Het is een soort prinsessen jurkje geworden uit lang vervlogen tijden.

    Zo zijn we in blogland allemaal op onze eigen manier bezig met hobbyen,
    en maken daar een post van omdat we dat graag willen laten zien en delen met andere volgers/bloggers.

    Zo, ik ga ook weer eens verder met lezen en reageren bij andere posten en dan weer met mijn eigen hobby verder.

    Hartelijke groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!! Heb je die gehaakt, of zijn het verschillende kantjes aan elkaar genaaid?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Juliette, wat is het jurkje prachtig geworden !!!!!
    Het ziet er werkelijk schitterend uit, ik ben nog steeds bezig, ben niet zo snel als jij hahhhha.
    Voor jou een fijne week !

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi Juliette!
    Ik zit even met verstand naar de kleding te kijken. Het is wisselend kant en gehaakt. Ik vind het heel mooi!
    Ben benieuwd hoe de witte eruit gaat zien.
    Wens je een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Juliette, ik wil je hartelijk bedanken voor je
    welkom terug op m'n blog. Heerlijk joh om zelf weer
    te kunnen bloggen en reageren. Prachtig jurkje heb je gemaakt
    voor je paspop. Heel mooi en heel apart.
    Ik wens je een fijne week, groetjes, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wát heb je dit weer mooi gemaakt !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig resultaat. Het hangertje is ook een snoepie om te zien.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een kunstwerk is je jurkje geworden!!

    fijne week!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is ie mooi !!! prachtig !!...liefs fijne week van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een plaatje.Dit past zo in een museum hoor. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kunstwerk heb je er weer van gemaakt. Ik denk dat ik niet eens kan tellen hoeveel verschillende manieren van haken er in zit. Prachtig.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hej Juliëtte, wat is het mooi geworden. Het jurkje is een prachtig ontwerp. Het hangertje staat er ook leuk op. Fijne week, lieve groet

    ps, ban mij mag je sneeuwvlokken laten vallen, ik zie door de bladeren de letters bijna niet meer ;

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooooo wat leuk,echt zo super goed gedaan,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dat jurkje prachtig gemaakt,Juliette! Echt een blikvanger in de slaapkamer! Mooi hangertje trouwens!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So very pretty, looks like you have been busy, have a good week.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwww Juliëtte, het is helemaal SUPER
    geworden dit prachtige jurkje.

    En ik kan me heel goed voorstellen dat je
    na zo'n geslaagd resultaat de smaak
    goed te pakken hebt. Op naar de
    volgende, hihihi......

    Denk dat ik ook eens probeer een paspopje te
    maken maar dan wel een iets kleiner formaatje.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow!!!!Delicious, beautiful, vintage, gorgeous!!!!
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig jurkje, en dat kettingkje is ook zo leuk..

    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  26. PRACHTIG met als je blokhoofd wat een mooie foto's fijne dag Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Juliette, ik kwam even bij je kijken na een tip van Elizabeth. Je hebt id een hele leuke blog en wat woon jij in een prachtig land... Ik wil hier wel meer van zien en wordt dan ook je volger. Ik zag dat je ook viert dat je 100 volgers hebt, dat heb ik ook en ik vier dit ook met een verrassing give away, Misschien vind je het leuk om mee te doen.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Juliette, wat heb je dit weer prachtig gemaakt.
    Gezellige avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind dit een prachtig jurkje geworden... Echt zo passend bij de stijl van de pop!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is so beautiful Juliette xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte