maandag 8 oktober 2012

HAAKPATROONTJE

Vandaag wil ik iets met jullie delen.
Ik vond dit patroontje op Picassa.
Het komt uit een Japans boekje.
Voor iemand die regelmatig haakt is het niet
zo moeilijk.
Maar ik denk dat een beginnend haakster er ook nog wel uit
gaat komen, mits je dit patroontje kan lezen.
Als je de drie gehaakte bloemen op elkaar zet,
dan krijg je en mooie volle bloem.
Deze kan je al dan niet versieren met knoopjes of
kraaltjes. Met of zonder lint eraan en klaar ben je!
Veel plezier en een hele fijne week!!

Knuffels,   Juliëtte






20 opmerkingen:

  1. Juliëtte,
    Bedankt voor de tip!
    Ik vind het wel iets speciaals,
    helemaal mijn stijl.
    Nog een fijne week,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Juliëtte, wat een schattig patroontje, maar ik kan jammer genoegd geen japans lezen hahahahhha, nee zonder gekheid ik kan wel haken, maar dan moet alles duidelijk erbij staan.
    Wat leuk dat je nu ook mijn ander Blog volgt :)

    Heel veel groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful!!!I love them, very romantic and i like very much the different pink you used to make them.
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwww wat schattig zeg.....................zo haken is me te hocus pocus ha ha

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk zeg.....jammer genoeg kan ik niet haken...toch eens gaan leren?
    Fijne dag verder en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig patroontje, op een rustig moment zie ik dit wel zitten...
    misschien in de vakantie:)


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze zijn heel leuk Juliette,doe ik je niet na!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!
    Volgens mij zijn deze fijner dan de bloemen die wij uit onze boekjes haken.
    Je hebt ook lieve kleurtjes gebruikt.
    Een mooie avond Juliette!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige bloemetjes! Ik haak nog niet zo lang, maar wil het toch gaan proberen.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bloempjes zijn Prachtig,ik wil het wel een keer proberen maar eerst nog een hoesje voor een krukje haken. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Juliette wat zijn die enig. Ik heb nog garen zat dusmisschien ga ik het eens proberen.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er leuk uit. Het patroontje is me zo wel duidelijk. Dank je.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke bloemetjes, misschien is het een idee voor onze jongste dochter...dankjewel voor het delen !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi die bloem, zo zien alle patronen in boeken er hier ook uit :) Ja en met tekst erbij, maar ja...das echt moeilijk lezen hoor hihi. Leuk dat je volger bent geworden. Ja het is echt wel een verschil in het weer dan, tis hier nu half 5 in de middag en nog steeds 31 graden!!

    Groetjes van Marian uit Thailand

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze heel schattig, maar het ziet er heel moeilijk uit. Tenminste voor mij. Ik ga er dus maar niet aan beginnen. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh lieve Juliëtte,

    Ik loop achter op je posten, errug hé,
    de vorige post, de mooi ingerichte kamer.
    Wat een werk zeg, slaap jij nog wel, hahaha.
    Maar het is echt fantastisch mooi geworden.

    En wat leuk zeg dit patroontje, het eindresultaat
    zijn echt snoezige bloemen geworden, en lief om
    dit te delen met ons.....

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve,

    Gewedlig zijn deze prachtige gehaakte bloemen,
    wat lief dat je de beschrijving erbij zet, zodat
    we allemaal aan de slag kunnen...
    En je prachtige ingerichte woonkamertje is toch
    helemaal geweldig geworden..meis wat kun jij toch veel!

    Lieve groetjes van het poppenmoedertje uit Wateringen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh..Juliette...er staat alleen lieve boven
    het berichtje, dat moet natuurlijk
    Lieve Juliette zijn...hahaha..
    Dag lieverd, fijne dag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte